just det , drömmar,



drömmar förresten , häromdagen pratade jag o Rikard lite om att jag har svårt att tycka illa om folk,
han berättade om en person som han tycker är helt knäpp osv, som ja hade varit så trevlig mot
på en fest, då sa jag att jag kan inte hjälpa det folk som inte gjort mig nåt kan jag
inte tycka illa om , har svårt för det , är snäll mot alla typ .

sen i natt , drömde jag om en person faktiskt, som inte gillar mig alls ,
just då gjorde väl inte jag det heller, inte så konsigt kanske ,
men vi kände inte direkt varann men allt de fick oss två att ogilla varann grovt,
konstigt nog drömde jag om den personen , i drömmen hon va en jätte snäll tjej ,
o vi kom jätte bra överens, det är sånt man inte riktigt vet om , tråkigt att
en kille ska komma emellan o göra så att man inte får rättvis uppfattning om en person.
men livet är väl så ibland ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0