varit seg på uppdatering, blir så när det e helg

jaha idag är de lördag, och sveriges nationaldag o allt hörrni ! ska ni fira de p något sätt? jag först se fotboll me lite folk, sen vidare till festis i hylte, får vi se hur de blir där, trevligt hoppas jag, ska ta det lugnt, ska jobba imon , o de blev desvärre igår, den smällen fick ja ta imorse , fyyy mådde pytton. men trevligt hade vi igår! Först kom emma hit , så åt vi kvällsmat med mamma o pappa sen drack vi lite, sen vidare till en tjej anna, där va lite folk o så, alla va typ från min gamla skola östergård, sånt folk man inte träffar allt för ofta, vissa man aldrig pratat me innan , iaf drog vi oss till stan sen, blev moon en sväng o lite asian , den började jag o rikard små tajfsa like always, haha. men blev nog rätt bra sen åkte vi hem o sov. mamma o pappa åkte i morse till prag, ensam hemma en vecka nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0