ven i mitt hjärta!

ojoj, lessen att ja inte uppdaterat på hundra tusen tals år (nästan)

torsdagen blev de studentfest i oskarström hos en kille rikard känner, grattis dricka
så ja de blev endel för oss allihopa! haha typ 20 ungdomar sen lite släkt ,
riktigt nice, sen midsommarafton blev de fest hos robban i hylte .,
riktigt nice, förutom hundra miljions myggbet, sinnesstört !

Igår åkte jag med på läger till ven , vem tackar nej till lite extra jobb ?
som mest är chilling , o trevligheter, idag har de ju varit strålande väder,
har cyklat, varit på tycho brahe musset, spelat fotbollsgolf o badat i poolen
dem hade där och TRAMPADE på ett bi , som stack mig !!! AJJ!
hur lyckas jag, ? kan typ itne gå har skoskav som in i tusan med,
nu ska ja duscha o sen chilla i solen innan de blir kvällsmat, o kanske hjälpa till
lite med..


Hej på er !

ja jag saknar , kändes konstigt, dumma känsla, längtar tills vi ses igen
så de kan bli bra , de ska de bli! han är bäst<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

men här finns ju inga mygg här hemma ;P

2009-06-23 @ 12:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0