gosh va veckan går fort

låter som man klagar när man sitter på torsdagars morgonen på jobbet varje torsdag o säger ; jaha då va det helg igen snart. heregud va tiden går fort.. det är ju inget negativt med tanken på att det snart är helg, det dumma är väl bara att den är över lika fort som den kommer , man hinner knappt ens blicka,

jaja jobbat idag 8-4 gått bra , sen vid 5 åkte jag, catti o mia från ungdomskören med cilla o hälsade på vårkörledare marita som är mammledig, vi blev bjuda på köttfärspaj gud va gott :) muumsigt.

Va som händer i helgen ve jag inte än, inget speciellt tror jag. kanske nåt bigt med emma imon. men det blir nog ändå inte så, beror på . vi får se vi tar det som de kommer , tjo rå

förresten jag o emma bokade tid häromdagen. sjukt att de ska ta ett år nästan. lame




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0