har varit lite extra tankar

Under veckan har de mest varit lite tankar o så som snurrat runt i mitt huvud, kanske inte så ovanligt .  Men blev lite ledsen , eller ja det är inte det rätta ordet , men aja. Varit lite prat o så med Rikard o så , vi är väldigt olika i tankar , han tänker nog inte speciellt mycket skulle jag vilja säga, tänka gör han ju , men inte på oss, så mycket som jag gör. o de kan väl störa mig lite ibland.

Men när jag frågade honom häromdagen vad tänker du på ? ; Dig ida, hur mycket du betyder. hurledsen jag skulle bli om du gjorde slut eller något sånt med mig, skulle inte klara av det, du betyder för mycket.  
Ibland kan de vara bra att tänka så , så man inser va man har ..  va nog mina diskussioner som fick han o inse lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0