idag är de lördag då ja

har precis ätit vitlöks bröd ja värmde i ugnen men fy va vidirgt äckliga dem va , nåt märke simmos hade så ja förväntade mig väl inte så mycket , men dessa var knappt ätbara, smaken va så vidrig. Jaja sitter hemma själv o glor, kollat disneydags o simpsson , har hyrt 3 filmer jag ska kolla på . mamma o pappa är hos min moster ikväll , o rikard skulle vara chaufför åt sina föräldrar så han va tvungen o åka hem innan idag, o ja jobbar imon ju så kunde inte följa med han hem . så trist. sånt som e lite jobbigt ibland, att han bor där borta i ingemanslandet typ , för kan inte bara åka dit över dagen sen ta mig hem på kvällen ,  det blir ett himla körande för honom isåfall , nej besväret vill jag undvara honom . imon ses vi nog inte heller, han sku lle spela innebandy o så . jaja ja klarar mig , som han sa ; ash du vill alltid vara me mig, ja e det konstigt ?
han säger ibland att det e skönt o ha lite tid me sig själv, jo det är det. men de betyder ju inte att man gärna sitter hemma själv o glor en lördag kväll ? ash aja .

Gårdagen va super blev en liten impuls grej där, lina o emma o jag satt hemma hos dem o dansade snackade kollade lets dance lite, o fotade me linas systemkamera , kul kul. sen begav vi oss till nicklas , rikards kompis, där va rikard , john o nicklas . sen drog vi alla till stan , så blev de moon för min del , me grabbsen , emma o lina gick aldrig in där . jaja det va en trevlig kväll helt enkelt :) !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0