jag hatar o komma på rubriker

förr va ja mer finurlig o lite bra på att komma på bra , tänkte säga häftiga rubriker. men de är väl kanske inte min grej men iaf. Va mer påhittig förr med typ , jaja palla haha ,

Varit en bra helg nu sitter man här o dricker apelsinjuice, gott, ska ta ett bad , härligt sen kl 9 är det beck !
Idag har man jobbat o varit med Rikard på eurostop , han shoppade lite , tänka sig alltså . haha. sen drog han . har bara varit hemma , somnade i soffan lite, ja ida är en trött ida på en söndag, vem är inte ? .

I fredags hann ja inte mer än att jobba, direkt till stan o köpa present till emma o lina sen direkt när ja kom hem hade Riakrd kommit, packade mina grejor tog en snabb dush sen drog vi till han , inom oskarström först, han skulle till systemet, o vi handlade lite på ica o så . sen så när vi kom hem till han , fick ja följa med ut i ladugården. haha . Hans föräldrar e på semester så han o hans bror har fått sköta gården nu en vecka, haha. tänk att han fick me mig in där alltså, ni som har sett rallybrudar , så jävla farligt tycker ja inte det är att gå in i en ladugård som hon där i filmen , dock var det enda vi gjorde att mata kossorna , de har bara kossor o hönor o 3 hundar , o massa harar med :) dem är söta. Ida är ju ingen stor djurvän men har blivit lite bättre med det, haha jaja , sen duschade vi o så , ( för man luktar fan inte gott efter man varit i ladugården ) haha . sen gjorde vi ( eller ja , han o hans bror) hemmalagad pizza. sen drog vi till hylte till en kompis till rikard, va där under kvällen sen åkte vi hem o sov.

sen igår lördag, blev de slapp på dagen tills vi drog till stan , o ja kom hem o duschade o gjorde mig iordning , sen blev det då hem till emma o lina o fira o ha fest för dem. det va trevligt , trevligt. sen blev de staan . blev B&B o så . trevligt

Nu ska jag bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0