sol sol sol !

Beklagar att ja inte skrivit på 4 dagar , folk måste ju tröttna på att läsa min blogg. Men jag har inte glömt dig blogg, har faktiskt haft lite o göra de senaste dagarna , men ändå inte. haha . var ju trots allt ledig hela helgen , min lediga söndag i söndags. den skulle jag egentligen viljha haft nu på söndag igentligen , men men , inte så mycket o göra åt . Emma o lina ska ju ha sin födelsedagsfest på lördag, med mat o dricka o sen utgång ,  med trevlig folk som är bjudna.

o nu hinner jag typ inte skriva så mycket mer, för lina ringde, ska träffa henne nu , tjarååå.


förresten mår ja inte speciellt bra idag, genomförkyld o träningsvärk som faen , men är ledig o det e fint väder. så lite måste ja ge mig ut , så det så. jag får skylla mig själv om ja blir värre ! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0