vill ha

ååh vill ha massa fina kläder , o så , men är en sparsam ida , jag har så sjukt mycket kläder, det är inte frisk o köpa flera klädes plagg i veckan som jag brukar göra, denna der har snart gått en månad sen jag fick lön sist o på den månaden har jag köpt 3 klädesplagg o en bh , en mascara ! det är sjukt bra för att vara ida !! stolt ! sparande 2,5 denna månaden men fick ta av dem till körskolan , får lön om 6 dagar e fortfarande inte pank!!

Sen vill ja ha långt hår ! det suger när det känns som håret inte ens väcer en mm på en månad typ, sugigt
fattar inte alls hur jag kunde klippa mig så jävla cp kort i höstas, va hände me mig ? mådde la inte så bra , va mig inte lik

så glad att jag nästan är frisk., halsen blir nog bättre imon , pencelinet hjälper ju . Imon ska jag försöka jobba :)





bye the way , ibland slutar folk aldrig att förvåna än ! haha




Kommentarer
Postat av: Em

Hej syster

Vill också ha en massa grejer.. Nu får du komma snart för nya gallerian öppnade igår, det är bara 5 minuter härifrån. PUSS

2009-03-20 @ 17:54:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0