Alvarligt !


har seriösa tankar på att sluta blogga , fast jag kommit i gång rätt bra.
men det är endast för att aldrig någon kommenterar, det är seriöst helt tråkigt,
när man inte får någon respons , visst jag skriver ju saker om mitt liv i min blogg,
o det kanske inte intresserar alla , men någon läser ju ,
ibland skriver ja väl iaf något halv "skoj" som man kan kommentera,
Tror ändå att det finns någon/ några där ute som skulle bli
besvikna om jag slutade med att ge ut smaskiga detaljer om saker o ting
som händer i mitt liv ! right?!

Har förövrigt övninskört precis, ska äta strax sen minigolf o lite så
med Lina, emma, jonny, diana o Rikards  john typ?( skriver rikards john
för det finns ju en annan john som brukar vara med o hänga, haha), tjo då


Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

jag kommer sakna dig om du slutar blogga gumman <3

2009-05-03 @ 19:16:20
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0