De blev inget direkt söndagsmys

OBS, en ostylad ida

Somsagt jobbat fram o tillbaka hela dagen idag nästan , annars har jag
bara degat och ätit kvällsmat precis, o övningskörde innan massa i rondellen i stan  ,
o körningen kändes inte alls bra idag, det gjorde mig depp , arg på mig själv! , att ha för haga krav, e jobbigt

Ja ni 17,e maj idag ju , Norges nationaldag, tänkte skicka ett sms till min kära vän anna
o kolla så hon firat ordentligt, i natt hade det dubbel upp att fira, euruvision vinsten och nationaldagen då ,
Det ÄNDA bra med att norge vann är att då kanske vi fixar biljett till eurovision nästa år och åker
upp! - de hade varit häftigt ,, men norges bidrag suger fortfarande ! tyvärr

Nu ska jag ta ett bad o städa iordning lite i mitt rum o så , HEJ SÅ LÄNGE
förresten blev inte en mys-söndag med pojkvännen , han valde hellre att fiska , grr , Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0