Det går riktigt bra



Njae, allt är lite rörigt just nu i mitt liv, vill flytta hemmifrån men kollar inte direkt på lägenheter
pga att jag snart är arbetslös , o ska läsa lite till hösten , har inga pengar till att bo själv,
måste hitta ett extra jobb , inte så lätt . Men en sak går rätt bra nu ;
körningen , jag har haft lite svårt o inte varit motiverad, men nu när ja faktiskt kan köra
helt okej så blir de mycket roligare, har inte bokat in körlektioner än på körskolan med
tanke på att ja ville kunna köra bra innan , men ska boka in nu inom snarast , så ska
jag ligga i o köra ,

Efter jag kom hem från stan skulle jag "vila" men va lite depp så somnade, vaknade
kl 8, ojdå, sovit i 2,5 timme. Sen tog jag ett bad , nu ska jag sova,  jobb imon 8 till halv 5.
Godnatt

Hm , blev först glad sen ledsen , men är väl typiskt mig, men tänkt massa idag, oxå typiskt mig!
orkar inte just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0