Godmorgon Jordgubbe



Heey Godmorgon !
Snacka man blev lite happy när man kom hem kl 7 i morse å skulle fixa frukost,
o hittade jordgubbar, mammsi e underbar, dock va dem inte så goda , haha
Vaknade kvart i 6 trött som JA ni kan resten , ska sluta med att svära, så använder
inte sådana ord till att förklara hemska saker, haha , Sov somsagt hos rikard i natt,
o märkte att ja levde i morse när vi åkte till stan (han till jobbet , jag hem) kvart över 6
på morgonen, jo tack mina öron värker fortfarande, han satte på metallica ,
inte på lägsta volym inte, dock e dem ju skapliga, vissa lugna låtar e bra ., , men detta va
en riktigt skrik låt , Ja blev icke så glad, men va gör det om hundra år , tjallala
Nu ska jag till jobbet, jobba till 4 , sen vid 5 börjar ja jobba i ml , sen ska jag
vara med vårfesten , hemma sent, jobb verkligen heeela dagen, kommer somna bums i kväll



Igår ;

Rikard kom o hämtade mig efter sitt jobb vid halv 5, åkte inom preem i oskarström o han köpte
snus o jag godis såklart :) ,
sen åkte vi hem till han , åt lite varma mackor o ja lät han spela lite tv-spel ,
sen åkte vi hem till anton , O ja där satt ja med 8 killar , kollade fotboll ,
O barcelona vann , kan inte uttala mig så mycket, är ingen fotbollsfantast så ,
men tycker de kan vara rätt underhållande o kolla , Rikard blev ju glad såklart ,
Barcelona är ju hans favorit lag sen 10 år tillbaka, den fotbolls nuurden , han
har ju dock tydligen slutat fotbollen förgott nu , o börjat fiska ? höö, haha

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0