Godmorgon

Ö Är ännu en ö hemsk morgon , så var det igår med men blev en bra dag till slut ,
Det är jobbigt man märker att man inte är helt frisk ännu  , trötthet,
tröttheten jag fick efter körtelfebern är jobbigt faktiskt , orkar knappt gå upp på morgonarna,
mitt på dagen får ja passa mig för att sitta ner för mycket , för ja vill typ inte resa på mig ,
Hoppas sommaren som är typ helt utan jobb innebär att ja har tid för återhämtningen , inför hösten
Gosh, de ska bli en bra sommar !

Igår blev det jobb , sen slapp ,. sen övningskörning till tylösand med papps ,
sen solade jag i solarie , gjorde ju det rätt ofta förra året , men orkar inte längre,
det är dyrt o det är absolut inte bra för huden , har blivit lite mer nogrann för sånt ,
huden är livsviktig , ja vill inte få hudcancer , så försöker inte sola så mycket i solarie  ,
andra gången i år typ , innan när ja solade, solade ja alltid typ 20 min , i det bra starka solariet
på meddo , o de gav färg med en gång , igår så tog jag 20 min , o det ångrar jag
för ja brännde mig så in i , har knappt kunnat sova i natt ,benen svider sönder,
jag brukar inte bränna mig , ( med i med att min hud inte är van , inte solat nåt på länge typ)
så blev jag brännd,

Sen på kvällen blev det grillning hos Ems o lina , mysigt. ,
sen blev det kubb , buzz och till sist sen när de va mörkt , kom lite mer folk ,
och vi gjorde dunkgömme, haha , vi ville bli barn igen , alla vi 20 +, are hade barnsligt kul :)
sen vid 12 , höll jag på att dö , så trött o hela kroppen sved, så fick jag skjuts av mats hem .
sen somnade jag gott tills kl ringde 7.20 ,  sen blev det jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0