Härligt





Dagen började bäst idag !
När jag o rikard hade vaknat, försvann han ner där nere
sen kommer han upp till sängen med frukost till mig ! sånt gör en glad,
det är inte mycket som krävs, det gjorde min dag.
sen va jag där tills mina snälla föräldrar kom o hämtade mig!
Nu sitter jag hemma , ska äta grillat med moster , o mamma o pappa nu
sen ska jag till emma , med lite folk sen kanske de blir lite uteservering
med nån cider , härligt :)

Igår vaknade man efter en hård valborg, nej så farlig va den inte, hehe
men trötta va jag o rikard, men vi åkte på kalas hos hans brors syster som fyllde år ,
blev jätte god fika, men tyvärr kunde ja itne njuta av den,
fick sådant där fruktansvärt magknip ja får ibland,
va tvungen lägga mig där inne i deras soffa, rak lång o vila lite, sen blev det som tur va bättre,
sen senare åkte vi hem till rikard gjorde oss iordning lite.
sen for vi till anton , sen hämtade vi upp han o sara så åkte vi till hugo
där spelade killarna tv-spel, sen åkte jag o rikard hem o sov

förresten Somsagt valborg va hel trevligt ! :)
tänkte lägga upp bilder imon eller nåt , efter jobbet.

puss o kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0