Hultsfred , hum jag är kluven


Jaha trodde aldrig att ja skulle sitta o diskutera hultsfreds festivalen i min blogg
Men nu blir det så , Jag har en pojkvän som ska åka dit med hans kompisar ,
och jag har träffat många av dem och trivs väldigt bra med dem , dem är super roliga ,
Och idag fick jag frågan för 15,e gången typ, ska du med?
så hade varit kul faktiskt , och det kommer många artister som jag tycker om , I do .
Jag är ju inte sån som tycker om så många speciella grupper utan gillar vissa låtar av
vissa artister osv , är inte så kräsen  har aldrig varit på festival så hade varit ritkigt häftigt ,
men nu kommer vi till det negativa , livsstilen ? ush snusk o äckel ,. twi . det är de jag överväger
man måste klara av sånt för att få det att fungera i de antal dagar man är där .
jag är ingen fantast av att bo i tält men o andra sidan är det grejen med hela festivalen,
det ska vara så bedrövligt ,  well jag är kluven det är jag. ska jag stanna hemma o så
får han ha det så kul där borta, eller ska ja göra en utmaning o följa med? känner att
de hade varit kul o bara göra en sådan här sak, så tror faktiskt ja vill (men kommer längta hem
sjukt mycket ) haha . Känner liksom att jag vill chansa , för vad händer annars hemma?
inte mycket , känner att jag trivs med rikard o hans kompisar , hade varit kul
o komma iväg , ( men o andra sidan finns de fräshare ställen o komma iväg till än en
festival , haha . somsagt jag funderar o funderar . men tror jag vill !



Kommentarer
Postat av: Lisa

följ med! det hade jag lätt gjort och jag är också anti bara för att det är sunkigt som fan, men alla är ju lika skabbiga så... what ever liksom. :)

2009-05-12 @ 12:52:23
Postat av: sandra jonsson

Åk Med Ida!!



JAg är så sjukt avis...

Puss

2009-05-12 @ 15:11:34
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0