Lördag o jag är seg

När jag vaknade först halv 8 imorse mådde jag illa som fan ,
men så tänkte jag , va ? ja drack inte speciellt mycket, o må illa brukar jag inte göra
när jag vaknar , senare på dagen slog de mig varför ja hade mått illa när ja vaknade.
Kom på drömmen jag hade, drömde att ja va hos rikard( tror jag) skulle dricka mjölk
(somsagt gillar jag inte mjölk direkt , men har blivit lite då o då hos rikard imoed att
dem typ bara dricker mjölk ) Jo somsagt i drömmen skulle jag dricka mjök , o de va så äckligt
fy fan , så läste jag på paketen så hade den gått ut sista mars , fy fan alltså va vidrigt
faen vilken sjuk dröm om en svin gammal mjölk , fy va ja mådde illa, haha

Jaja , nog om det, somnade om till 12 typ , då jag o rikard strax efter steg upp ,
gjorde oss iordning , sen blev de buss mot stan , käkade på medya , gott med sån mat
dagen efter utgång , sen gick vi lite i stan , sen följde jag han till bussen . NU sitter jag här
halv död , skulle kanske följt med lina på fest , men vet inte va all ork o lust
tagit vägen i dag, kände verkligen inte att jag är på partyhumör , alls för fem öre

Fredagskvällen
Den blev mysig o trevlig först , diana kom hit  . så åt vi grillat med mamms  o papps
sen drack vi liten god piggelin drink o lite cider , bjöd mamma o pappa på varsin drink,
mamma gillade den iaf, vi kollade så ska det låta osv,
sen ringde våra boys efter oss ! att de va i stan vid halv 10 , så då tog
jag o diana bussen in, väl där satt våra gossar på bulls , så vi joynade dem ,
Satt där fram tills 12, blev cider o lite så , sen blev de moon , men där va skit segt,
sen fick vi ta hand om rikard lite ;) sen tog vi alla 4 taxi hem., diana o john hem till henne
o jag o rikard hem till mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0