Solen strålar



oh, va härligt att solen hittat tillbaka , hoppas den är här för att ett litet tag iallafall .
Nu är jag hemma, stack med jonny o emma från dem vid 2 tiden , stack till stan
sen körde Emmsi mig hem . Nu sitter jag här ensam hemma o har lite smått tråkigt.
 Blev inget liseberg idag , vi bestämdeför att ta det imon istället. Har min lediga söndag imon ,
så det passade ändå bra att ta det imon, fast lite ångra man sig nu att man inte
 stack idag, är bra väder .Ikväll blir de lugnt då eftersom vi ska åka i hyffsad tid ,Rikard kommer någon gång,
 men förmodligen rätt sent , skulle hjälpa sin pappa på gården med nåt , skulle laga godkvällsmat tänkte jag ,
 men får la äta den själv ,kul , hm . jaja små tjuriga ida idag , fast ändå glad .

Hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0