Stolt över mig själv!

Igår var det en tuff dag , jobbade från 8 till 4 , sen snabbt hem o slänga i en macka , sen vid
5 skulle jag vara på plats i martin luther igen , skulle hjälpa till där o jobba innan vårfesten
sen hade vi vårfesten o drama gruppen uppträde , Några dagar innan tyckte jag
att de kändes katastrof detta kommer bli fiasko , men jaja tänkte inte mer på det, sen när
man väl gör grejen har man en sådan hög aedrelin (stavning) kick , man vill bara fortsätta
o fortsätta , vi var gryma iaf, och måste medge att jag är lite stolt över mig själv
Tessan sa ida du va skit grym ! , att man såg att ja inte alls va så nervös som ja brukar,
jag utstrålade jätte mycket , skönt att folk i gruppen ger en sådan positiv kritik ,
sen vet ja inte om ni vet de men jag har lite problem med att ja lätt bli nervös
inför saker o ting , o när ja blir nervös syns det o de blir inte lika bra ,
så jag jobbar på detta, vet dock inte riktigt va min taktik är men igår tänkte jag inte
så mycket på allt, brusade inte upp utan va verkligen lugn , så tänk mindre ida , !

Somsagt va jag död när jag kom hem efter 22 igår kväll , fixade lite grejer kom i säng
halv 12 o somnade bums, nu slänger jag mig på cykeln till jobbet!


Hej så länge på eer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0