Tisdag tisdag tisdag


Sov till 11 typ ,sen blev det tv o sen lunch , städade undan lite mer o lamade mig ,
sen blev det en runda med ems på stan , som jag är precis hemkommen från,
vi kunde inte unvika en topp på Gina , båda två likadana nu , diana har oxå en sån ;) haha ,
Nu kommer en liten rolig grej ; jag ska iväg nu med pappsi , o spela boule , haha ja det är sant !
han har varit med i styrelsen och spelar varje tisdag boule i stålhallen, när ja va yngre tyckte jag
det va skoj o spela så han frågade om ja ville med o spela så kan ja övningsköra dit o hem ;) hihi
Så nu blir det daddy time , hörs senare ikväll ...


Folks åsikter står mig upp i halsen ibland , alla får tycka va dem vill , men ja får oxå skriva vad jag vill ,
vill jag utrycka mina känslor för saker o ting får jag väl göra det ? jag skriver om precis
allt ja vill skriva om , stör det er m sluta läs ! puss på er



Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0