Jag har  ...

Jag har  aldrig känt på detta vis , Jag har aldrig känt mig så här uppskattad av någon
I början var det svårt , svårt att tro att kärleken du ger mig skulle innebära alla de ord som kommer ur din mun.
var osäker på om du själv visste vad du menade med vissa ord, dem va stora och starka och det var
knappt att jag själv förstod dem, I början var det svårt att tro att du inte skulle
hitta något annat att vilja lägga din tid på , hade svårt att förstå att jag är så speciell för dig ,
svårt att förstå att jag är så betydelsefull för dig , svårt att kunna förstå varför du tycker om just mig så mycket
.  varje dag beundras jag av oss , beundras av hur våran kärlek kan bli starkare o starkare för varje dag ,
den utvecklas , den växer som ett träd ,det är otroligt. Ibland är det som att jag lever i en saga ,
men andra sekundenförstår jag att det är verklighet , jag kan inte vara lyckligare.  För varje dag som kommer så
inser jag att allt är sant och att du aldrig frivilligt skulle vilja lämna mig ensam.
Hur du kan tycka om MIG så mycket kan jag ibland tycka kännas otroligt , t.ex de dagar
då jag känner mig värdelös, men på ett sätt tycker jag vi båda har tur ,  vi har tur som träffade varandra
 , för jag gör trots allt dig lyckligare än allt annat och du gör mig hel .
Du o jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0