5 årsen

Nu i dagarna va det 5 årsen , ett hjärta va nära att sluta slå .
Det va utan tvekan den värsta dagen i mitt liv , jag vaknade o syster svamlade stressat
att vi skulle ta taxi till sjukhuset, för pappa va där . Sen helt plöstligt hämtar vi upp
mamma på sjukhuset o stiger inte av utan åker vidare till lunds sjukhus,
inte fören då förstod jag att de va något alvarligt som hänt min pappa,
men vad visste jag inte direkt, för mamma va såklart upprörd
Men efter ett tag när mamma lugnat ner sig lite fick vi andra klart va som hade hänt
att det va någonting med hjärtat, o vi alla vet att om hjärtat slutar fungera dör man
så när vi väl kom fram till sjukhuset i lund, visste vi ingenting , jag visste
inte om min pappa levde alltså , den värsta känslan i hela världen ,
Efter ett tag kunde någon hjälpa oss att få reda på vart han låg,
att få se pappa just då, o se att han levde , den känslan går inte att förklara,
vad så otroligt glad, o efter ett tag fick vi reda på att det va en hjärtinfarkt,
men att han skulle klara sig. Vi hade tur hela familjen , å jag vet att jag inte
säger det ofta, men pappa du är bäst!


Kommentarer
Postat av: lisa

<3333333333

2009-11-24 @ 15:43:25
URL: http://lisaberntsson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja Ross är bäst :D

Allt bra idag då?



Fint inlägg, sorgligt.

2009-11-24 @ 15:45:44
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Katie

kan verkligen relatera till detta. har också haft en jobbig tid i lund när man inte vet om de man älskar lever eller är död.

2009-11-24 @ 18:16:09
URL: http://kaaatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0