Gamla tider


Oj, hittade en gammal bild på mig o emma, den är nästan exakt 3 år gammal

Minnen , Jag va ute o gick i morse när jag vaknade , fick en massa tankar på gamla tider,
vissa sekunder under denna promenad kom jag på mig själv gapflabba lite halv högt
tänkte på en massa tokiga grejer , högstadie tiden osv. O roliga tider med gamla vänner
som man inte alls umgås med längre, första kärleken , tänk att ja va kär i han i 4 år, haha
det va tider det , haha . allt bus man gjorde som yngre , platser man va på .
Ja nu är man vuxen det är bara att inse att allt gammalt tillhörde tonårstiden,
och att man förmodligen alltid kommer minnas den , o berätta för sina barn osv . Synd bara att jag inte har fler gamla bilder , från förr. Om folk jag känner har det, skulle de va jätte kul om ni skickade bilder!

Ska fixa lite grejer idag här hemma, sen jobb ikväll
och som tur är kommer Rikard och hämtar mig efter jobbet, så sover vi här


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Ibland e det kul att bara kolla igenom alla gamla mappar med bilder :D

Kram

2009-11-02 @ 13:13:48
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0