Ibland önskar jag faktiskt någon bara

Ibland önskar jag någon bara slog mig lite halvhårt på käften,
jag förtjänar ärligt det ibland , är så dum o gnällig på folk som bara vill mig väl,
grinig jäkla ungejävel e vad jag är , o sen går när Rikard sa alla de där stora fina orden
fick ja inte fram någonting, fatta inte varför, han är allt för mig  , totalt underbar
den bästa pojkvännen, du kan önska dig, fast känslor är alltid svåra att bara
förklara sådär på rak arm, känslor så stora går faktiskt inte att förklara, utan
bara att bevisa, o jag bevisar jävligt illa ibland, förlåt !

Det finaste va iaf ; ida., så blev det lite tyst, jag har aldrig älskar någon förut

Nu ska jag bädda ner mig , blev otroligt trött efter jobbet , har läst ut min bok
så får bli att läsa i någon ny , om jag inte hinner slockna med boken på magen , som igår






Kommentarer
Postat av: Angelica - MakeupArtist

ibland har man såna dagar, men dom vet nog att du uppskattar det iallafall D:

2009-11-24 @ 02:20:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: simone

Säg inte så, en vacker dag kommer du få en del smällar också (inte fysiskt alltså) så passa på att uppskatta det du har innan något vänder dig ryggen!

2009-11-24 @ 10:40:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0