väldans va trevligt

Trevlig kväll har de varit , har dansat loss på mårtensson o fått käka cheesburgare på mc donaldsoch träffat trevligt folk, o otrevligt folk med , fast mest trevliga , inte så många otrevliga som knuffades o hade sig o va på o äcklade sig, . så de va bra! Dock saknar jag min pojkvän  !

Rätt kul när man träffar på gamla vänner , en gammal kompis sa att han tycker jag är väldigt snygg
för min ålder , haha . vet inte om ja ska tolka det som jag är gammal nu ? haha
ser ju dock ung ut , så det e väl positivt, haha. O den gamla kompisen va rädd för att jag
hade gått o blivit högfärdig , enligt min bild på facebook , va han rädd för att jag skulle
gått o blivit nån som tro hon e nåt , men han sa iaf att Rikard ska vara stolt o hålla hårt i mig,
skönt att ja äntligen hittat den killen , som gör det med , som håller hårt i mig iaf!
Jag håller otroligt hårt i Rikard med !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0