Behöver komma ifrån

Haha, va tvungen o lägga upp denna bild, den är snart 1 år gammal
här hade vi kännt varann två veckor :)

Jag känner att allt är lite besvärligt just nu , behöver bara komma ifrån.
Jag längtar så innerligt till vissa grejer, oslo resan om ett par helger med vännerna
ska narturligtvis bli super skoj! Allra mest längtar jag till skidresan i januari ,
tänk att få åka iväg en vecka med min älskling, vi har aldrig varit ihop någon annan stans
än här hemma , så de känns extra kul nu , särskillt att få vara iväg med hans underbara familj!
Sen ska ju jag o Älsk fira 1 år helgen den 13-15 november hos syster o tommie i malmö.
det ska bli jätte mys , då får vi komma ifrån stan tillsammans en helg iaf !

Ett år snart ja, det kan jag inte begripa, så läskigt fort tiden går , den dagen jag o rikard lärde känna varann
på ett olikt sätt för mig , så trodde jag aldrig att de skulle bli så här bra,
att han skulle va killen jag i stortsätt sökt hela tiden , men man måste väl misslyckas
ett par gånger för att lyckas ?? Kan ju säga att de känns för första gången i mitt liv
att jag ida pettersén äntligen fått lov att lyckas ! , när jag tänker efter är det sjukt
så som jag o rikard har det o så som han behandlar mig trodde jag ärligt bara fanns på film
eller jo att de fanns i specifika fall på riktigt , men aldrig att de skulle hända mig iallafall.
I början var jag livrädd, har aldrig kunnat lita på killar förut , eller ja min första ungdoms
kärlek , räknas inte riktigt hit , men annars så har jag haft otroligt svårt ,
det tog tid att lita på en kille igen , Men Rikard har lyckats !!
 
Låg kvar länge i morse i sängen o myste ner mig i två täcken o massa kuddar
o tänkte på hur bra jag har det, underbara vänner o pojkvän o familj , vilken tur man har!



Kommentarer
Postat av: Jennie

fråga nått i min frågestund och jag länkar dej som tack :)

kram

2009-10-20 @ 16:36:39
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja, oftast krånglar de när man ska göra något..Typ när jag ska designa bloggar så brukar de krångla.. Va gör du nu då?

2009-10-20 @ 16:53:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0