Hejsan

Hejsan denna måndag, uppdaterade inte igår, orkade inte, o sen va jag hos rikard.
o ja bara sov hela dagen typ , mådde inge bra , sen gick strömmen 4 gånger
läskigt , precis innan han skulle dra på innebandy oxå, va livrädd att ja skulle
få sitta själv i mörkret, ingen annan va hemma, scary!
Jag sitter häro får spunk på min mobil , måste verkligen ha en ny ! vilken som,
bara den fungerar. Mina sms me massa punkter se mobbat ut, men funkar inte mellanrums knappen va gör
man, haha .


I lördags va det en super trevlig kväll iaf , efter att rikard piggnat till
drog vi till max o åt sen vid 7 tiden drog vi hem till nicke,
o umgicks me han o moa , drack lite o åt chips , sen begav vi oss in till stan
o bowlade , jag o moa vann typ , väldigt jämt . fatta ja vinna på bowling ,
men skit samma, sen gick vi en runda till the corner tog lite dricka sen mat på city kebab
det där nya stället, första gången ja käkade där, ja tyckte fan om det , mums
sen tog ja o rikard bussen hem till mig vid 2-tiden . sen sussade vi gott, trevlig kväll!


Nu ska ja äta frukost !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0