Jag får panik ångest



Jag har redan mått dåligt idag, skakat o hållt på o svimmat för ja ha stressat upp mig
i tankarna, när ja i själva värket inte gör mycket alls ,

Men jag skulle göra nåt som jag tycker är kul så bestämde mig för att laga mat,
så åkte till maxi behövde lite saker, när jag e på väg in , slår det mig
OH NEJ , det står säkerligen telefonförsäljare där inne, så jag går en omväg för att slippa dem
seriöst jag får panik av att se dem , att man måste gå en genväg alltså ärligt ?
jag har blivit nästintill jagad av flera stycken , engång på väla följde han nästan
med mig in på kicks, fast ja bara ignorerade honom,
ärligt vem vill känna sig jagad när man går och handlar? 
seriöst vill jag ha nytt telefonabonnemang så kommer jag till er . okej?
Nartuligtvis finns det telefonförsäljare som inte är påträngade,
men ni som är alldeles för på snälla tagga ner , jag mår iaf dåligt


Kommentarer
Postat av: Melissa

Usch, telefonsäljare är hemska när de beter sig så :O !

2009-10-15 @ 23:01:43
URL: http://mmelissas.blogg.se/
Postat av: Jennie

eller hur -.- får panik jag med. jag brukar dra den med "jag har inte tid" eller "jag har redan telenor (eller vad det nu är för bolag)" men om man säger något av dessa två, så kommer de med undanflykter det med som "det tar bara fem min" eller "jaa, men såbra! då har vi kampanjerbjudande" eller nått liknande. gaah!



de kan aldrig lämna en ifred :)



hur är det annars med dej?

kram

2009-10-16 @ 12:43:16
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0