när man

NÄr man sitter ner o tänker på hur bra man har det egentligen ,
vi bor i sverige, hur bra har vi det inte här i norden jämfört med så många
andra ställen i världen , och hur många nära o kära man har som bryr sig om än ,
familjen o alla vänner .

; Igår när jag va på väg hem från mormor , insåg jag
va lite de är som krävs , att komma hem till mormor nån dag då o då
både ja o hon tycker ju det är skit mysigt, där satt vi o fikade o sen läste hon
om en artikel i hallandsposten för mig medans ja gjorde rent hennes glas-skåp
sen satt vi o pratade skvaller, satt o lä'ste i den nya hänt extra, som mormor premunerar på
hon e go hon - det går inte att beskriva. Min mormor är i år 92 år gammal,
hon har pojkvän ( fast hon har sagt några gånger att hon gjort slut, haha )
Hon hör fortfarande riktigt bra , hon bor i sin egna lilla lägenhet ,
Ja visst har hon värk o mår inte så bra alla dagar, men va förväntas av en 92 årig dam?
hon är iaf världens bästa o sötaste mormor ! När jag gick hem insåg jag oxå att det
är lite orättvisst, tänk om ja hade kunnat få lära känna min morfar så som jag lärt känna mormor ?
Tycker döden tog honom alldles för fort , ja är glad att ja minns honom , men det är snart
12 årsen han försvann, då va man inte gammal :/


Man borde uppskatta allt man har i sitt liv lite mer , istället för att leva på att klaga,
o jämra sig över allt man inte har , håll i det du har !
Ja har världens finaste familj , o underbara vänner , som man borde försöka
ta mer tid till, o världens underbaraste mest kärleksfulla pojkvän ,
som man alltid borde visa uppskattning för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0