underbart

det är lovely-sitter här me energidricka o chocklad o kent på högsta,
sitter me boken från kent boxen i handen o sjunger med i alla texter (fast kan dem flesta utantill?)
Har alltid haft svårt o säga vilket album som är bäst, men förtillfället är det hagnesta hill
o kan knappt bärga mig till nya albumet kommer !
visioner i mitt huvud när du ler

Nu ska ja snart bege mig , Göteborg NÄSTA!
Denna ska jag se :


står så här i hallandsposten!
Vill du betala 600 spänn för att höra Claes Malmberg sjunga? Ja, det vill du! För han är bara en av många anledningar till att
”The producers – Det våras för Hitler” är det häftigaste du kan se i Göteborg just nu.
Själv har man fått biljetten gratis , HIHI, ska bli så nice !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0