Battlefield

Woo battlefield med jordin sparks på högsta !!!
Jag är tillbaka från min runda, var på högskolan en runda innan
men hittade inte det ja skulle på biblioteket, suck, jädra böcker.
imon börjar jag, nervös som bara den !
Sen åkte jag inom stan o köpte linser, ska ha blåa nu :)
som gör ögonen blåare, coolt hörrnii.
sen åkte jag inom Emma, tänkte va där till 3 , tills ja skulle hämta
linserna men sen ringde jobbet så cyklade hem direkt,
se om ja hämtar linserna innan jobbet om ja hinner.
både bra o tråkigt att jobba ikväll.
det bra är ju förstås pengarna o det dåliga är att ja hellre skulle
vilja sitta hemma o kränga en chipspåse framför tv,n ? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0