dra

dra åt pipsvängen , aldrig någonsin haft en sån start på morgonen,
tur världens bästa kille va hos mig , säger jag bara
va hade jag gjort utan honom , varje gång ja mår dåligt
tänker jag massa på alla nära, tänker hur mycket dem ställer upp när
man mår dåligt , som när ja hade körtelfeber , o mådde pytton i över en månad,
o va hos doktron stup i kvarten,
då hade ja alltid sällskap vid min sida, emma nån gång, pappa nån gång
o mamma fleeera gånger va me mig hos doktron, va hade jag gjort utan er?

De är LITE bättre nu , skriker inte av smärta
o mår inte lika illa av smärtan heller längre,
men ryggen vill ja typ dra bort , känner ingen skillnad ändå
I helvete säger jag bara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0