en av

en av världens plågsamaste fredgar?
Ryggen sprängs så in i .... ja nu undvek jag att svära
annars är jag bäst på det . right? svär mer än , ja va fan vet jag, haha
o ena stunden idag känner ja mig mycket bättre sen helt plöstligt
känns de som ja ha 40 graders feber,va e detta nu då?
när man inte mår bra o man känner sig ensam , tänker man
alldeles för mycket, iaf jag. O inget känns bra, ja klagar på allt
mitt hår e för tunt, för kort , fult . alla mina kläder är spyfula
o alla människor är dumma , o jag hatar min spinkiga lilla
kropp , haha jag vet va folk tänker o kanske till o med kommenterar
sluta ha så dåligt självförtroende , yes visst .
tror de är så för de flesta att de varierar , ibland känner man sig snyggast
i världen o alla människor är helt underbara, man har allt man önskar sig
när man mår som bäst helt enkelt så känner man sig som bäst!
tycker jag iallafall,

har legat hela dagen o tyckt synd om mig själv , ingen mat,allt är äckligt
o kollat på när mörket faller, filmen som får mina tårar
att spruta som piss i  nissan , o kollar gossip girl
som får mig att komma till en annan värld. drömma få man väl? :)

well nu ska ja vila o försöka bli bättre tills ikväll  ,
iaf se världen positivt som ja nästan alltid gör :)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0