hej söndag

heej hej söndag !



visst är de en vacker bild på mig o min vän anna ? hihi , saknar henne!
Men blir ju norge i början av november , mina kära vänner ! det ska bli kuligt
Har enhel del saker o se fram emot , ska åka till SYSTER i malmö snart,
måste , så är de bara, sen norge då , sen den 15,e november har ju jag o rikard
kännt varann i ett år så då ska vi hitta på nåt, tänkte vi,.

Förresten ,trivs ja inte bra i mina fejkblå linser, så blir inte dem nästa gång
trivs som bara den i mina bruna , frågan är om de blir bra till mitt mörka hår
kommer nog inte va mig alls lik :O I fredags förresten köpte jag en kavaj på gina tricot

Igår blev de tv o mys o film med Rikard, o poppade popcorn,
han är bäst min mysis , vilja fina ord han viskade i mitt öra igår
NAW säger jag bara , visst jag är bortskämd , för min pojkvän behandlar mig
alltid sött o säger alltid fina saker , men igår var det extra mysigt,
Somsagt för ett årsen. var jag inte van vid sådan här
kärlek , trodde bara de fanns på låtsas, o va det på riktigt , så skulle de
aldrig hända mig , men de hände. jag träffade världens snällaste o bästa kille!
som ger mig kärlek non stop, hela tiden ! O de bästa är att jag vet
att han aldrig skulle svika mig  , speciellt inte på de sätten jag varit med om förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0