HEj



Somsagt idag åkte emma, hoppas hon får det underbart.
idag har jag varit hos rikard, o degat enbart kollat tv typ , sen
följde jag han med ut på gården o skulle mata djuren , men jag
vände tillbaka rätt kvikt , imoed att hela gården va full me höner
o tuppar som typ jagade mig , (kändes de som ) livrädd,
rikard tyckte mest ja va super löjlig, men är man fågelrädd så ,
dem enda söta va de små kycklingarna , så sööta!
nej somsagt jag är ingen djurmänniska , har inget emot landet,
älskar vara hos rikard, men vara bland djuren är inte de bästa
inte hönsen iaf ,
Nu sitter vi hemma hos mig , skulle gjort nåt ikväll, men alla bangar
typ , så blir la bara att sitta hemma , rikard sitter me en öl
jag sitter me en dooleys drink o glor på simpsson :) o pizzan har precis slinkit ner , gott

HEEj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0