Jag kommer

jag kommer typ sakna ihjäl mig , Hann inte träffa emma idag,
fattar ni detta är rekord, vi har inte träffats på 2 veckor,
o imon tar hon o jonny sista minuten resa, så de kommer gå över 3 veckor
det känns sorligt , vet att de inte funnits tid , mycket nu .
hon har två jobb, osv. men blir ändå ledsen, rädd att tappa min bästa vän!
men de kommer aldrig hända, hon e bäst ! pratade me henne en bra stund innan

Sen blev de bestämt idag, att 3 januari blir de skidsemester med rikard
o hans syskon med respektive o deras barn, ska bli så kul !
vi hade ett litet "möte" innan ikväll, då vi alla käkade hans systers goda
hemmagjorda pizza, mums! o bokade resan ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0