jag vet

Jag vet ja har tur !


Ibland träffar man folk på fest t.ex som vet lite om än osv.
Träffade en tjej nyligen som visste vem rikard va ,
o visste vem än ja va ihop me för längesen va, ( som inte va nåt bra) o man såg på henne
att hon blev glad att ja träffat Rikard istället, för hon tycker han är
en jätte go kille . Ja ni ska bara veta , hur glad jag är . Han är världens snällaste kille
visst så säger man väl alltid om ens kille , men ja lovar dig
visst alla har vi väl gjort dumma saker , ? ja menar inte att han inte är felfri
men han är verkligen är godhjärtad kille som är fruktansvärt väluppfostrad,
o fått hjälpa till hemma sen han va liten grabb, o sparat pengar sen han va 10 .
Ja´jag avundas honom en hel del kan ja säga, hans sparkonto skulle jag med vilja ha! haha skämt o sido
Jag ser verkligen upp till honom ,

Folk tänker säkert, va du babblar om honom o skriver massa.
Ja men han är en stor del av mitt liv, o jag uppskattar
alla mina vänner o nära och beundrar dem alla , de ska man väl ändå göra?

O ja kan säga när man träffar folk frågar
är du ihop med Rikard johansson från dalshult, o man ser på dem
att det är positivt, då blir man glad ( inte för att man ska bry sig för mycket
om va andra tycker !! ) då tänker jag, hoppas folk tänker så om mig med,
relativt bra iaf, om ida från gustavsfält. haha, skämt osido


Kommentarer
Postat av: Katie

och jag var med när ni träffades ;) en riktig fullträff från första stund!

2009-09-07 @ 16:29:24
URL: http://kaaatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0