jag vill typ inte

Jag vill typ inte sova . kom hem för en stundsen , suttit o ätit min mc donals mato nu står katten här ( en vi passar, tommies mammas katt ) här o jamar o har sig . o klockan är snart 3 liksom , galen katt ! jag vill inte sova för känner mig ensam,saknar rikard så . önskar verkligen han va jämte mig , sover bäst me han vid sidan om

ska sova nu iaf ..

FÖrresten har ja haft en trevlig kväll., en bra 20 års fest , sen en trevlig runda på stan,
träffade en hel del folk o träffade ett par vissa personer , va typ bara en
som fattades sen hade hela mitt livs historia sen de sista 4 år tillbaka varit där, ( i stan )
haha, palla. va man märker me tiden att man utvecklas o inte fattar
va man tänkte med. tänker på en viss person , det va snart 2 årsen , så ja
fy , vill typ inte minnas.

NATTI NATTI

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0