just det

Imorse när jag gick in på aftonbladet, mötes jag av nyheten att ulf larsson
är död, det kändes konstigt på något sätt , för jag kom o tänka på
när jag va liten så tyckte jag om söndagar , (gör jag inte nu) speciellt
kvällen när man satt bänkad med familjen o kollade på söndagsöppet ,
han gjorde en så glad,sorligt .


Förresten kom jag på att det är rätt kul när man berättar saker,
eller gör listor eller frågor eller liknande, men dem som finns är så tråkiga
o ja brukar göra egna om mig själv, nu tänkte jag göra något nytt,
skriva lite om min familj :)

MIn Mamma , heter Gun och är världens sötaste mamma ,
hon lagar världens godaste mat , o hon jobbar på östras bröd,
så de finns de gott om godsaker här hemma:)

Min pappa heter sten, han är egen företagare , möbelhandlare, han o hans två bröder o min
kusin har haft petterséns möbler efter min farfar , det va farfar som grundade det.
Pappa är en för de mesta tyst o lugn pappa, men ibland får han sina
fnatt o klär ut sig här hemma o fjantar sig :)

Min yngsta storasyster är då emily , hon är världsbäst , hon bor i malmö men sin man
o deras katt,Hebbe o nu väntar hon deras lilla Ellen , hon jobbar som förskollärare

Min äldsta storasyster är Peggy , hon bor i falkenberg, med sin man o sina trollungar
Molly Och Nellie , Hon jobbar på select i falkenberg.. hon har samma klädsmak som mig, :)

Ja där fick ni veta lite , inte för ni kanske bryr er, men tyckte de va en kul grej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0