kärlek

Ömsesidig kärlek
Att vara den viktigaste personen i någons liv , av att komma främst för den andre, är något av de bästa. som att den man tycker om så fruktansvärt mycket , tycker om än själv precis lika mycket tillbaka. Att Få tillbaka lika mycket som man ger till den man tycker om.

precis så som jag förklarar ovanstående , Så anser jag att ömsesidig kärlek är
Det är den typen av kärlek jag tror alla vill ha , jag har alltid sökt efter det ,
blivit kär o märkt på något sätt att den jag är kär i inte värkar känna lika dant , på samma sätt.
Då blir man besviken. Nu har jag verkligen hittat den kärlek jag alltid velat ha ,
den jag alltid sökt efter , just det där att man får tillbaka lika mycket som man ger.
Jag menar det är underbart när man gör allt för någon , ( kan vara små saker ,
men som man vet betyder mycket för den andra ) men de bästa är ändå att
man känner att man får tillbaka av det man ger. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0