måndag

Ida är ett kvinnonamn av forntyskt ursprung och betyder den flitiga, den idoga eller den verksamma.



Min namnsdag idag ju :)




jaha nu var det måndag igen, går inte alltid helgen över på en sekund`?
den bara rinner iväg, idag mår ja rätt bra, men magen e fortfarande öm,
Jag ska ta det lugnt idag , kanske eurostop en runda. o hinna plugga lite
sen kommer nog rikard, för vi hinner inte ses fören till helgen sen igen
jag jobbar tis, ons,tors . jätte tråkigt , jag vet. men ja behöver pengarna,
speciellt eftersom ja förlorade 6 tim igår , sen ska ja göra en grupparbetsgrej
på torsdag kl 8 innan föreläsningen 9.15 . så blir mest jobb
o lite plugg i veckan .

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0