Nervösitet

Jag är ju då sådan så att jag alltid ska brusa upp mig för nya saker.
Jag är liksom nervös för imon, att ja inte ska hitta rätt där ja ska
va på skolan.högskolan är liksom så stor o förvirrande ,
så när man går där känner man sig som minsta lilla tjejen på jorden,
dock är jag inte så stor, haha.
Fick somsagt jobba ikväll, gick väl bra, men riktigt tråkig grej ja ringde för.
gjorde en undersökning om media, som ta tusen frågor på o tog hundra
trilijoners år ,typ. Sen pratade jag med min mysis precis, han kommer imon :)


hämtat mina linser nu, fräckt, haha

Nu ska jag äta o kolla true blood o hinna duscha, sen sova
så jag orkar upp imon inför skooolan. pjuuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0