sexy bitch

David guetta feat Akon- sexy bitch

Kan vi kalla dagens låt ... den gör mig lite piggare.
Helt död , jätte trött o seg , vädret gör det icke bättre
igår va det ju sinnes sjukt värmt, igår blev de slapp
hemma hos Rikard, så har inte så mycket att berätta.
Var nästan helt död i morse när kl ringde 05.50 ,
Rikard fick stoppa om mig när jag kom hem i morse,
sen åkte han till jobbet :/
Å nu har jag vaknat o ska äta frukost !

Ska till högskolan vid halv 12 , möta sannis där .
in till bibblan där o fixa, sen kolla upp vart jag ska va imon
lite nervös är jag faktiskt, börjar imon , med första föreläsning o allt
Förresten man träffade en hel del underbart folk på nollningen,
trots det lilla jag va med, alexandra hade skrivit till mig på facebook,
så synd att man inte ska läsa me dem, men vi ska träffas ändå !
lätt att man måste träffa dem bästa från nollningen!






 snöggt,haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0