Tisdag

Regniga regniga tisdag , en riktig mysdag, synd att den enda man får mysa
med är sig själv, haha. Gud va trött ja va i morse när rikards klocka ringde,
typ kl 6 , bäcksvart ute va det med , men ja somnade om när ja kom hem
Nu tänkte jag äta frukost o kolla på våra bästa år såklart,
blir egen pressad apelsinjuice o mackor !

Köpte förresten en klocka igår, behövde en vanlig sådan
med silver länk , har ju ingen , eller nu har jag :)
O ja jag o rikard åkte ut o fiskade lite, hehe skoj, blev dock ingen fisk, haha

Rikard, rikard, rikard, va hade jag gjort utan dig , du är finast!

Kommentarer
Postat av: Johaaannaa <3

följa varandra med bloglovin <3?

2009-09-22 @ 12:37:01
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0