Hemma på besök !



Sov somsagt första natten i mitt nya boende, kändes väldigt konstigt men ändå bra. men sen när rikard gick till jobbet imorse, så va det tomt i sängen o alldeles för ljust så jag kunde inte somna om ,. och vi har ingen fungerande tv just nu , o vi har ingen dator. Rikard ska spela fotboll i kväll med. så ja skulle få va ensam i huset mellan 06.30 och 21.30 , det tycker jag inte va kul. så åkte inom stan o köpte födelsedags present till rikard som fyller imon , sen åkte jag hem o åt lunch hos mamma. hemskt att ja kommer krålande efter första natten borta. haha. Men åker till huset ikväll., ja vi bor faktiskt i hus. vi hyr det av hans mamma, för det är hans mormors gamla , som ligger i söndrum/ trottaberg , så vi har de väldans bra där borta. håller på o renovera smått. O vet ni sovrummet har fått en jätte fin fondvägg nu . ihihi.  e så glad !



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan. ja det kan jag tänka mig. Nice att ni får hyra huset :) Idag har jag mest pillat här hemma och varit o handlat lite mat med sambon :P Själv då? Kram

2010-02-23 @ 21:30:54
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0