Vem är jag igentligen


vem är jag igentligen  ? Det kan man fråga sig, jag är en pigg, glad tjej , som oftast är väldigt positiv,
älskar att skutta runt o ha skoj , Är 22 år gammal men har åldersnoja, haha jag vet, jag är ju inte speciellt gammal och sen att ser väldigt ung ut för min ålder borde ju göra att man inte känner sig så gammal, men jo de gör jag ! I början va de lite svårt o svälja att man faktiskt är vuxen nu , att man flyttat hemmifrån , och får laga mat, städa osv på egen hand utan mamma där . Jag älskar sommaren, och andra sidan , vem gör inte ? Älskar att bada och sola . Älskar att laga mat faktiskt, ibland tycker jag inte min mat blir god men ibland så lyckas jag rejält ! , haha. krydda är viktigt, min favoriter som sätter sprätt i många maträtter är såklart vitlök ! mumma ! , sen älskar jag ju godis, eller mest chips, gosh, jag kan kränga en påse själv på en tjugo min utan problem ? Film är också väldigt trevlig, jag o pojkvännen kollar en hel del film faktiskt, senast idag var vi på bio o såg Robin hood, bra film , inte överdrivet WOHO bra , men bra helt enkelt ! Sen musik , såklart, min stora passion heter kent, vet att många dissar dem och tycker dem suger, men dem har bara inte fastnat , som jag ! serier , I like. kollar inte så mycket för tillfället dock, men gossip girl och 90210 är stora höjdpunkter ! , Favorit skådis, hm många, men charmigaste enligt mig är Ashton kutcher! En annan grej jag avgudar är kläder , att shoppa är så underbart , så de finns inga ord som beskriver. Fobi , min största fobi är fåglar, USH ! , så seriöst så när jag såg den senaste resident evil filmen på bio, så rusade jag ut under fågelscenen . . Denna fobi gillar mina kompisar att dra nytta av och skämta om, de vill få mig att se filmen "fåglarna" men det kommer aldrig hända ! En stor rädsla är döden, oerhört läskigt . De bästa i livet är kärlek, kärlek till vänner, kärlek till familjen , kärlek till någon som man kan kalla soulmate, Jag är faktiskt en snäll person, som ler för de mesta, o inte vill andra ont, fattar mig inte på sådana människor som går runt o hatar o ratar konstant, så tragiskt , o va mkt slöseri . Ja de var lite om mig ! tjoho

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: aa :)

vad tycker du är godast att grilla?

2010-05-22 @ 23:25:06
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Sara

Varför gillar du inte fåglar? :S

2010-05-23 @ 00:40:19
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: jenny

tack saka du ha

2010-05-23 @ 09:49:00
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag fyller ju 24 och känner igen mig i nojjan haha även om jag känner mig ung likom så ränas ju faktiskt siffran.. lite... :p inget man kände när man var 19 hehe

2010-05-23 @ 13:20:31
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0