ny dator , ny kamera . osv hej


Bild från juldagen( jag o malin råkade ha samma linne, jag hade dock min lite annorlunda, haha)

De va ett tagsen sist, nu bjussar jag på en liten uppdatering, julen har varit mysig, men lite omtumlande , har blivit moster åt lilla gustav. Både sorg o glädje som rått de senaste dagarna, gustav har ju nämligen en tvillingbror men han orkade inte hela vägen, tänker på syster med familj varje dag och det dem går igenom <3

Julen har bjudit på julafton hos rikards familj, jobb, juldagen med vänner och julmys hemma hos mamma osv

Fick en massa fina klappar, blandannat en kamera av rikard, idag införskaffade jag mig en dator, behövligt!

Kommentarer
Postat av: sara

härligt att du haft en fin jul!

Jag har med lyckats få med mig en ny dator hem, så kul :)

2011-12-29 @ 13:18:14
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0