Har varit Kass



Har varit kass på allt på allt o alla sätt därför min blogg har varit liksom jag ett nervvrak den senaste veckan , Men du är jag back on track och likaså min blogg ! Om nån fortfarande läser o inte tappat andan o tålamodet för min blogg!

Somsagt varit sjuk igen en tredje gång , o fick då konstaterat efter massa tjabb att de va körtelfeber iaf o har varit det, så förhoppningsvis nu är jag i stort sätt frisk ! ja va på väg att bli frisk förra veckan från det sa doktorn, men från o med nu är jag försiktig för jag är sjukt trött efter allt jag gör, vill inte ta ut mig för mycket o bli sjuk igen , detsutom ska man inte träna o dricka lkohol de första veckorna efter man blivit frisk för mjälten kan spricka , aj de vill ja inte,
Jag kommer vara på min vakt o vara så duktig ! man ska promenera mycket  , lugna promenader!
det kan ta upp till ett halv år - år tills man piggnat till helt från körtelfeber , ush

Började lite lugn igår att jobba igen o jobbat idag, sen kör sen övningskörning sen , hjälp jag är med i en japansk tv-serie o kvällsmat , sen samtal med rikard o sen emma, å nu bloggen o nu ska ja snart sova för att orka med morgon dagen är helt slut !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0