seriöst haha



Jag har ju helt o håller glömt berätta att jag , mamma , pappa och rikard suttit bänkade varje tisdag nu i flera veckor o kollat på den rätta för rosing . Haha , Alltså vi alla ´blev så fast i den skiten , världens sämsta tv verkligen , ändå kollar man på det , det är så patetisk så det finns inte, 35 åriga linda valde 19 åriga Hugo , seriöst , va är världen på väg? visst åldern sägs inte ha någon betydelse men ärligt, när han nästan  är jämngammal me hennes dotter då är det lite väl illa alltså , Ja heregud . Jag tycker inte om linda o jag tycker inte om hugo så dem passar ihop , haha, dem är båda patetiska. Och han är så blä sliskig , visst när jag va 17-18 tyckte jag väl att killar med det utseendet va söta osv, Men nu när man är snart 22 vill man ha en riktigt kille, inte  nån som ser ut o som beeter sig som 15 ! , jaja nog om detta


Blir bättre o bättre för varje dag , men kvällarna o nätterna o på morgonen är det inge kul , hostar sönder mig , o får ltie lätt feber på  kvällarna , dock inte haft idag, framsteg? ska till doktorn på fredag o kolla så ja blivit av me detta nu , för snart måste jag va frisk . men somsagt som doktorn sa när han trodde jag hade körtelfeber ( fast det inte va det) så är det ända att bara ligga inne tills man KÄNNER sig helt frisk , o det är ja inte :/

Nu ska jag försöka sova, plågsamt ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0