Bad bad bad ME

Bad bad me .. har uppdaterat så dåligt jag vet. i fredags
var jag i stan med emma o co sen me rikard, sen bibblan o skulle
fixa lite böcker till kursen , hittade dock bara en av alla milijoner, blä
sen på kvällen blev det slumdog milioinarie ( stavning tack?! ) riktigt bra film
o massa godis o mys på det ! sen igår va det slapp
 tills vi åkte hem till rikard sen va 30 års festen,
riktigt skoj , blev massa mat o dricka förstås, vilket jag fått skit för idag,
har aldrig någonsin varit så bakis , kan jag lova !
Rikard o hans bröder va dock nog fullast, haha... shise shise
denna gången va rikard inte fullast, hans ena bror ojdå , blev lite för mycket av det goda där

Sen nu ikväll blev det pizza o film hos Diana , en sådan sjuk störd jä'vla film,
fattar inte hur man kan göra sådana filmer, fatta inte att vi kunde kolla på den?
Grace eller gracie eller va fan den nu hete, vill inte förklara dens sjuka innehåll
tjejen som födde sin sjuka baby som hon matade me rent blod , yes
behöver jag säga mer ? Nej fy stört

Nu ska jag sova, Gekås imon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0